wtorek, 9 września 2014

Sierpniowy stosik

Sierpień co prawda już dawno się skończył, a mi się przypomniało że wypadałoby zrobić małe zestawienie książkowe - czyli co nowego przybyło w mojej biblioteczce. Oj, nazbierało się tego.... Trochę kupionych na wyprzedażach, trochę wydań kieszonkowych, no i moje dwie perełki. "Dobry ojciec" (recenzja już znajduje się na blogu), oraz "Mroczne umysły", na które mam ochotę się rzucić i pochłonąć w całości.
Znacie to uczucie, gdy chcecie przeczytać świeżo zakupioną książkę, ale wiecie że na półce piętrzą się książki które już dawno powinny być przeczytane? Jak to się mówi... może kiedyś. U mnie to chleb powszedni, ale wciąż nie mogę się powstrzymać od robienia kolejnych zakupów. Nie ma wspanialszej rzeczy niż nowo kupiona książka! Chyba każdy książkoholik to wie... ;)
A teraz szybko o tym co udało mi się zdobyć w sierpniu.



1. Abbi Glines "O krok za daleko" - wyd. Pascal
2. Jo Nesbo "Czerwone gardło" - wyd. Dolnośląskie
3. Sarah Jio "Dom na plaży" - wyd. Znak
4. Sarah Jio "Kameliowy ogród" - wyd. Znak (Między słowami)
5. Małgorzata Warda "Jak oddech" - wyd. Prószyński i S-ka
6. C.L. Taylor "Gdzie kończy się cisza?" - wyd. Prószyński i S-ka
7. Diane Chamberlain "Dobry ojciec" - wyd. Prószyński i S-ka
8. Regina Brett "Jesteś cudem" - wyd. Insignis
9. Alexandra Bracken "Mroczne umysły" - wyd. Otwarte (Moon Drive)
10. Libra Bray "Wróżbiarze" - wyd. MAG
11. Agatha Christie "Niemy świadek" - wyd. Dolnośląskie (Kolekcja kryminałów)
12. Agatha Christie "Tajemnica Bladego Konia" - wyd. Dolnośląskie (Kolekcja kryminałów)

Wrzesień również rozpoczęłam zakupami i już przybyło mi kolejnych książek. Kiedy ja to wszystko przeczytam? Książek na półce przybywa, a ja się zastanawiam czy starczy mi miejsca ;). Wiem jedno, mam co czytać i na pewno nie mogę narzekać na nudę.

15 komentarzy :

  1. Ja też mam problem z zakupami, choć we wrześniu staram się nad sobą panować. Mam stanowczo za dużo nieprzeczytanych książek na półce. Chociaż w sumie, jakby nie było, kupiłam już 3 książki, tyle, że po promocji i mam w planach jeszcze jedną, na którą choruje przewlekle i po prostu muszę ją przeczytać. Tak, i to by było na tyle jeśli chodzi o ograniczanie się xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to dobrze się rozumiemy ;). Ja obecnie zamówiłam już cztery... A poluje jeszcze na dwie. Do tego jeszcze parę premier wrześniowych... Także znowu mi się uzbiera :D. Kurdę, dosłownie mam za mało czasu na czytanie i za mało miejsca na półkach :P

      Usuń
  2. Nie czytałam żadnej książki ze stosiku, czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach coś przeczytać z tego stosiku w tym miesiącu i oczywiście zrecenzować. Ale mam jeszcze tyle zaległości... ;) A tymczasem zapraszam do zapoznania się z recenzją "Tam gdzie kończy się cisza?" i "Dobrego ojca" :).

      Usuń
  3. Piękny stosik, nie czytałam jeszcze żadnej, ale przyniosłam z biblioteki "Dobry ojciec" i "Czerwone gardło". Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Również życzę miłej lektury i czekam na recenzje :)

      Usuń
  4. I bardzo dobrze, że masz co czytać. Zima się zbliża hehe. Życzę przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I te długie jesienne wieczory. To jest właśnie mój ulubiony czas na czytanie :)

      Usuń
  5. Imponujące stosisko! ;) Grzbiet "Jesteś cudem" jakoś się wyróżnia, a przynajmniej mi się rzucił w oczy - ciekawa jestem tej książki. :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że wiele godzin ciekawej lektury przed Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zachwycający widok :) podebrałabym ci kilka książek ;) Na pewno jesteś cudem, dobry ojsciec, gdzie kończy się cisza, mroczne umysły i o krok za daleko ;)
    ta ostatnia to moze wydanie kieszonkowe zakupione na promocji w biedronce? ja przegapiłam :( ale poczekam na Twoją recenzję. miłego czytania! :)
    recenzjeami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "O krok za daleko" owszem kupiona w Biedronce, akurat udało mi się dorwać ;). Ogólnie staram się na bieżąco zaglądać do ofert książkowych Biedronki, bo można tam czasem kupić fajne książki za bezcen :)

      Usuń
  8. Wooooow jaki wspaniały stosik! :D Bardzo polecam MU i Wróżbiarzy :)

    Pozdrawiam,
    Alpaka
    http://alpakowerecenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ksiązki, mam taki sam dylemat jak Ty,ciągle dokupuję nowe pomimo, że na półce leżą te które mam ochote przeczytać.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteś! Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka