wtorek, 2 września 2014

"Gdzie kończy się cisza?" C.L. Taylor

Tytuł oryginału: The Accident
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Seria: Kobieca strona thrillera
Data wydania: 6 maja 2014
Liczba stron: 424


"Gdzie kończy się cisza?" to mój pierwszy kontakt z serią "Kobieca strona thrillera" wydawnictwa Prószyński i S-ka. Jestem wielką miłośniczką sensacji i thrillerów, dlatego z chęcią sięgnęłam po tę pozycję.

Sue i Brian są rodzicami piętnastoletniej Charlotte, która leży w szpitalu w stanie śpiączki. Dziewczyna próbowała popełnić samobójstwo wbiegając pod rozpędzony autobus. Ojciec nie chce dopuścić do siebie myśli że jego córka mogła targnąć się na własne życie, tłumacząc sobie że był to tylko i wyłącznie nieszczęśliwy wypadek. Matka wiedziona złymi przeczuciami, przegląda pamiętnik Charlotte. Tam natrafia na wzmiankę o przerażającej tajemnicy, którą dziewczyna postanowiła ukryć. Sue decyduje się na własną rękę rozpocząć śledztwo i poznać prawdę, a także dowiedzieć się o pchnęło jej córkę do podjęcia tak desperackiego kroku. Dodatkowo przyjdzie jej się zmierzyć z koszmarem który przeżyła dwadzieścia lat wcześniej i który omal nie zrujnował jej życia. Nie spodziewa się że będzie musiała stawić czoło powracającej przeszłości, tym samym chroniąc swoją rodzinę.

Książka C.L. Taylor wciągnęła mnie od pierwszych stron i muszę przyznać że byłam nią zachwycona. Od samego początku trzymała mnie mocno w napięciu, a nawet sprawiła że sama próbowałam rozwikłać zagadkę. Akcja powieści toczy się w czasach dotychczasowych, ale mamy też okazję poznać kawałek historii z życia Sue, która miała miejsce w latach dziewięćdziesiątych. Jak się okazuje jej przeszłość będzie miała znaczący wpływ na przebieg zdarzeń. Dzięki temu otrzymujemy wyśmienity thriller i powieść psychologiczną, która mimo iż jest trochę przewidywalna, to i tak czyta się ją wyśmienicie. Dla mnie było to niesamowite przeżycie i na pewno sięgnę po kolejne książki z tej serii.

"Gdzie kończy się cisza?" pokazuje jak wiele człowiek, a zwłaszcza matka jest w stanie poświęcić dla dobra swojego dziecka, jak duże upokorzenie może znieść by dojść do prawdy i jak wiele może uczynić by chronić swoje dziecko przed niebezpieczeństwami które mu grożą. Zdecydowanie polecam ją każdej mamie, a także każdej kobiecie która ma ochotę poczuć dreszczyk emocji. Mocne wrażenia gwarantowane!


MOJA OCENA:
9 / 10

4 komentarze :

  1. Strasznie podoba mi się tytuł tej książki, sam w sobie ma coś intrygującego. Co do książki, to jak najbardziej mam ją w planach. Twoja pozytywna opinia tylko mnie w tym względzie umocniła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że zachęciłam Cię do przeczytania :). Jeśli lubisz tego typu książki, to myślę że nie będziesz zawiedziona.

      Usuń
  2. Ja również jestem miłośniczką thrillerów, dlatego ta książka też może mi się spodobać. Zobaczymy, może przeczytam :)

    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrym thillerem nie pogardzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteś! Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka